CAMPAÑA "Tecendo en igualdade" CONCELLO DE MESÍA 2019

Lun, 04/03/2019
TECENDO EN IGUALDADE CONCELLO DE MESIA 2019

Tecendo igualdade é o lema da campaña do Concello de Mesía para conmemorar o día 8 de marzo, día da muller.

As mensaxes de loita a favor da igualdade entre homes e mulleres debe ser unánime e contundente. Por este motivo, cremos que debemos colaborar todos na súa difusión e tamén facer visible a unión social dende todos os ámbitos ; familias, escola, Concello.. na procura dunha sociedade mais xusta  para os/as nenos/as.

Este ano inauguramos a campaña dende o colexio, para elo contamos ca colaboración do CPI de Xanceda e das unitarias de Olas e Visantoña.

As actividades levaránse a cabo no CPI de Xanceda  o día 7 de marzo:

Mesa da muller: ¿e ti quen vés sendo?

6 Mulleres relacionadas con Mesía contaránnos as súas experiencias dende distintos ámbitos.

DEPORTE: Elena Roca. Ex_xogadora da selección Española de Rugby. Entrenadora

EMPRESA: María Gómez . Carpintería Ramón García. Empresaria

MARKETING E PUBLICIDADE: Jessica Rey.  Departamento de marketing da Casa Grande de Xanceda.

CULTURA : Iria Pedreira. Filóloga Clásica. Tradutora.

MEDIO  RURAL:  Vanessa Carro . Inxenieira Agrónoma.

SERVICIOS SOCIAIS: Mª José Rey. Axuda a domicilio e camioneira.

Xincana da igualdade de 3 ata 7anos.

Xogos e dinámicas que faran reflexionar os/as nenos/as sobre os estereotipos, roles ect. Aprendemos xogando.

CONCENTRACIÓN: A este acto pode vir quen queira, o colexio abrirá as súas portas para os pais, veciños…todos/as os/as que queiran acudir.

As 12.00 da mañàn terá lugar un acto de concentración, baixo o lema da nosa campaña Tecendo igualdade reuniremonos no patio do colexio, mentras escoitamos un manifestoo que lle poñen voz  os nenos/as do CPI de Xanceda. O final faremos unha foto que difundiremos o 8 de marzo.

Galería de imaxes:
TECENDO IGUALDADE CONCELLO DE MESIA 2019