CONTINUAMOS CON ACTIVIDADES FÍSICAS EN LIÑA MENTRES NON POIDAMOS XUNTARNOS

Mér, 20/01/2021
MOVETE MESIA EN LIÑA - Concello de Mesia

MÓVETE MESIA EN LIÑA é o programa saudable que adoptou a Concellería de deportes dende inicios de novembro por mor das restriccións por non poder xuntarnos pola Covid-19.

Trátanse de sesións en liña (co ordenador, tableta ou móvil) na que Elena, técnica deportiva municipal, conéctase impartindo clases de ximnasia cas persoas interesadas en manter a saúde por medio do movemento. Tamén están ofertades outras actividades que sairán adiente de formarse grupo interesado: ESCOLA DE ESPALDA, BAILE MAIORES, BAILE/AEROBIC INFANTIL/XUVENIL.

Solucións para tempos dificiles! NON PARAMOS NIN NO NADAL: MIRADE AS IMAXES DE COMO FIXEMOS ACTIVIDADES NO ÚLTIMO MES

Lembrade que todavía podedes inscribirvos gratuitamente avisando no 699 453 750.

#XIMNASIAnoPENDELLO
#MESIAconSENTIDIÑO
#moveteMESIAenLIÑA
#aSAUDEeOprimeiro
#ALGOandamosARGALLANDO
#noparessiguesigue
Concello de Mesia 2020 - 2021

Enlace con toda a información dos detalles premendo aquí.

Tedes TODAS AS imaxes no Facebook de Deportes ou premendo aquí:  XIMNASIA NO PENDELLO (MANTEMENTO)  e de  XIMNASIA MAIORES

Galería de imaxes:
MOVETE MESIA EN LIÑA - Concello de Mesia - Ximnasia maiores
MOVETE MESIA EN LIÑA - Concello de Mesia - Ximnasia no pendello
MOVETE MESIA EN LIÑA - Concello de Mesia - Ximnasia no pendello BRINDIS DE NADAL 2020
MOVETE MESIA EN LIÑA - Concello de Mesia - Ximnasia no pendello