ENTROIDO MESÍA 2022

Mér, 16/02/2022
ENTROIDO  CONCELLO DE MESÍA  2022

Achegamos a nosa programación de Entroido.

VENRES 25 de febreiro  ENTROIDO NOS COLES

O Concello levará actuacións ós coles: CPI Xanceda, unitaria de Olas e unitaria de Visantoña, e o PAI (Punto de atención a infancia) para que todos os nenos e as nenas poidan desfrutar con maxia contos e moitas risas.

SÁBADO 26 de febreiro FESTA DE ENTROIDO

Dende ás 16:30 teremos FESTA DE ENTROIDO no Pavillón de Xanceda, contaremos con:

Futbolín humano e coches a pedais fóra do pavillón (se o tempo o permite) e dentro inflables, obradoiros, fotomatón, chocolate...

O desfile dos/as nenos/as disfrazados/as será ás 17:30 e por suposto por desfilar terán unha sorpresa.

É necesario ANOTARSE para vir á festa e decir os que van disfrazados (nome e idade).  Concello 981687001, ext 3. Casa da cultura 981687241.

Acataremos as normas sanitarias (mascarillas, xel, distancia...) e intentaremos facer a festa de xeito que non supoña risco separando as actividades, mantendo aireado o ambiente, etc. Contamos ca vosa colaboración.

BO ENTROIDO!!

Galería de imaxes: