O 17 DE SETEMBRO ABRE O PRAZO DE INSCRICIÓN PARA AS ACTIVIDADES MUNICIPAIS 2018 - 2019

Lun, 10/09/2018
PORTADA ACTIVIDADES MUNICIPAIS MESIA 18 19

Presentámosvos as actividades deportivas e culturais para este curso 2018 - 2019. Adxuntamos o boletín de actividades e a folla de inscrición, e avisamos que o luns 17 de setembro abrimos o prazo de inscricións.

Comezamos as actividades e Escolas a semana do 1 de outubro 2018 e rematarán en xuño 2019.

Contamos con actividades para nenos/as dende 0 anos, pasando por xuventude, adultos e maiores:

As escolas municipais infantís serán: Escola de baile e música galega, xogos psicomotores e pequebaile, iniciación a patinaxe, multideporte e patinaxe medianos, patinaxe artístico, aerobic primaria, e aerobic secundaria, ximnasia rítmica, e tamén preescolar, informática e inglés en varios grupos.

As actividades da Rede Mesía Xove con cursos de Linguaxe de signos e de Preparatorio a Inglés B1.

As actividades de adultos e maiores: ximnasia de mantemento, pilates, aerobicZumba, ximnasia terapéutica, tenis, cachibol, ximnasia de maiores, tempo fora maiores, informática básica e obradoiros Coas túas máns.

Tamén haberá actividades puntuais, cursos de formación e saídas.