O DEPORTE SOLIDARIO RECADA 720 € PARA AMARAI E 2.265 € PARA A AECC

Lun, 10/04/2023
XII TORNEO SOLIDARIO MESÍA CONTRA O CANCRO

Na Semana Santa voltaron os Torneos de fútbol sala e con eles a veciñanza, empresas, equipos e asociacións de Mesía amosaron a sua solidariedade.

O mercores 5 de abril no Torneo infantil as aportacións sumaron 720 € que entregamos a AMARAI tras un partido solidario. No Torneo participaron 10 equipos en 3 categorías: Jogafán Ordes, EDM Curtis e Visantoña CF.

O enlace do álbum no Facebook.

O xoves 6 de abril xogouse o XII TORNEO SOLIDARIO MESÍA CONTRA O CANCRO organizado  tamén polo Concello de Mesía e ca la aportación de particulares, empresas colaboradoras, asociacións e equipos, máis o patrocinio de Ramon García, Erimsa  e Epifanio Campo SL; acadaron unha doazón a favor da AECC de 2.265€. No deportivo participaron 7 equipos: 1º Olas e Maruxas Nata Parrulo FS, 2ª Ekaté Ordes e Concello de Mesía, Mesía, Visantoña e Curtis.

O enlace do álbum clicando no Facebook.

Galería de imaxes:
V TORNEO INFANTIL TORNEO SOLIDARIO
XII TORNEO SOLIDARIO "MESÍA CONTRA O CÁNCRO"