PROGRAMA DE ACTIVIDADES MUNICIPAIS DE VERÁN CONCELLO DE MESIA 2021

Xov, 17/06/2021
VERÁN 2021 - Concello de Mesía

O Concello de Mesía presenta a súa programación de actividades para este verán, adaptándonos as medidas restrictivas que nos propoñan pola COVID - 19.

Campamanto XOECON, escolas e campus infantís, xuvenís e para adultos, con diversas actividades deportivas (natación, tenis, ximnasia , pilates en Xanceda e Visantoña, patinaxe, aquagym) e cursos de formación (pintura, tablets, e  informática adultos e rapaces/zas)

Este verán xa comezamos facendo algúns eventos e saídas, ainda que todavía non volvemos a todos os que estabamos habituados, coma medida preventiva polo Covid-19; agardamos voltar a normalidade nas escolas de inverno.

O que si aproveitaremos será o aire libre para facer cinco ACTUACIÓNS e dúas proxeccións de CINE ao aire libre.

Tamén faremos saídas de sendeirismo, asi como programamos o Camiño de Santiago por etapas.

Toda a información sobre as actividades está recollida no PROGRAMA DE ACTIVIDADES que adxuntamos no anexo.

A folla de inscrición pode entregarse na Casa da cultura, no Concello ou por mail a casadacultura@concellodemesia.gal.

Inscricións do 21 o 28 de xuño para as Escolas de Verán.

BO VERÁN!

Galería de imaxes: