PROGRAMACIÓN DE NADAL 2022 CONCELLO DE MESÍA

Lun, 12/12/2022
NADAL 2022 CONCELLO DE MESÍA

O Concello de Mesía presenta a súa programación para o Nadal 2022-2023, con múltiples propostas pensadas para todos os sectores de idade, especialmente os máis novos.

É obrigatorio anotarse a todas as actividades para estimar asistencias, ainda que sexan gratuítas, chamando por teléfono á Casa da Cultura: 981 687241.

Consultade informacións actualizadas na páxina  www.concellodemesia.gal
ou no facebook ConcellodeMesía.

As principais actividades son:

CAMPAMENTO CONCILIA NO NADAL - do 23 ao 5 de xaneiro.

TALLER DE COCIÑA DE NADAL - 16 e 17 de decembro.

TALLER DE AGASALLOS DE NADAL- 22 de decembro.

NADAL NOS COLES E PAI- 22 de decembro.

SAÍDAS DE NADAL A XUVENLUGO E PATIN XEO E CINE - 27 de decembro e 3 de xaneiro.

XUVENTUDE. ESCAPA ROOM E BOLES. 30 de decembro.

XUVENTUDE. CAMPAÑA NEVE 2023 DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL - Inscricións do 1 ao 16 de decembro.

FESTA DE REIS - 5 de xaneiro.

e máis AVISOS.  As actividades pódense consultar no folleto de "Novas Nadal Mesía" que aparece abaixo adxunto. Estes días tamén chegará a todos os domicilios do municipio.

O alcalde, toda a corporación do Concello de Mesía e os/as traballadores/as municipais deséxanlles Bo Nadal e un Feliz Aninovo 2023.

Galería de imaxes:
PROGRAMACIÓN DE NADAL 2022 CONCELLO DE MESÍA 1