INFORMACIÓN PÚBLICA EVACUACIÓN CONXUNTA DOS PARQUES EÓLICOS LEGRE E SOLPOR

Mar, 23/01/2024

Acordo do 20 de decembro de 2023 da Xefatura Territorial da Consellería de Economía, Industria e Innovación, polo que se somete a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a declaración de utilidade pública (DUP), en concreto, a necesidade de urxente ocupación que iso implica, a autorización administrativa de construción, e o estudo de impacto ambiental (EIA) do proxecto Solución de Evacuación Conxunta dos Parques Eólicos Legre e Solpor, nos concellos de Mesía Ordes e Abegondo (A Coruña), (exp.IN408A 2020/124).

Nº Expte.: IN408A 2020/124
Denominación do proxecto: Solución de Evacuación Conxunta dos PPEE Legre e Solpor
Solicitante/Promotor: Green Capital Power S.L.
Situación: Concello de Mesía, Ordes e Abegondo (A Coruña)

Acordo de información pública do 20 de decembro de 2023.

Documentación Técnica do Proxecto:

​​​​Proxecto de execución Solución de Evacuación Conxunta dos PPEE Legre e Solpor (vsdo 24-8-23)

Plano Xeral do proxecto Solución de Evacuación Conxunta dos PPEE Legre e Solpor

Planos individuais dos predios afectados polo proxecto da instalación

Estudio de impacto ambiental (EIA) (asdo 16/08/23)

Prazo para remitir alegacións/achegas/opinións: 24/01/2024-05/03/2024.

Toda a documentación sometida a información pública está no portal web da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Industria e Innovación a través través da seguinte ligazón: