12 EQUIPOS DISPUTARÁN O IX TORNEO SOLIDARIO DE FÚTBOL SALA "MESÍA CONTRA O CÁNCRO"

Lun, 19/12/2016
CADRO IX TORNEO MCC 2016

Presentamos o cadro de competición da novena edición do TORNEO SOLIDARIO DE FÚTBOL SALA"MESÍA CONTRA O CÁNCRO".

Dende o Concello organizamos este evento novamente para recadar cartos para a loita contra o cáncro por medio da AECC (Asociación Española contra el cáncer) a favor da AECC.

As empresas e particulares que desexen facer algunha aportación, teñen o furna xa no Concello.

A continuación poden observar como queda o cadro de copetición deste ano.

Agradacemos o apoio as empresas e asociacións colaboradoras, así coma os 4 equipos femininos e 8 masculinos que veñen xogar pola solidariedade.

O Torneo será no Polideportivo municipal de Olas os venres 23 e 30 de decembro a partir das 20:00 horas.