Mér, 20/09/2017
EXCURSION MESIA 2017

O 21 de Outubro faremos unha excursión por Portugal e a Ría de Pontevedra. Podense anotar no departamento de Servizos Sociais do Concello de Mesía ata o 13 de outubro incluído (para máis información chamar ó 981.68.72.38). O Prezo é de 25€ por persoa que se recollerán no momento de anotarse. 28 € para os non censados. Máis información: pinchando el LER MÁIS.

Lun, 18/09/2017
XORNADA AGRICULTURA ECOLÓXICA MESIA 2017

Esta xornada gratuita do 29 de setembro de 11:00 a 14:00 horas, na Casa da cultura de Xanceda, está dirixida a persoas desempregadas, emprendedoras, institucións públicas ou privadas e calquera persoa en xeral. A temática da xornada xirará en torno a agricultura ecolóxica.

Lun, 18/09/2017
CURSO EN LIÑA COOPERATIVISMO MANCOMINIDADE ORDES

A Oficina de Fomento ao Cooperativismo pon en coñecemento a próxima posta en marcha dos cursos en liña de Emprendemento cooperativo e Xestión de cooperativas. Os cursos serán de balde e o prazo de inscrición permanecerá aberto durante todo o mes de setembro. Están dirixidos a persoas desempregadas, emprendedoras e a traballadores e persoal relacionados co eido laboral

Xov, 14/09/2017
MTL MESIA 2017

Este semana rematou a formación teórico - práctica do CURSO DE MONITOR/A DE TEMPO LIBRE, que se estivo a desenvolver na Casa de Cultura durante  o mes de agosto.

Este curso intensivo, está encadrado dentro da programación da REDE MESIA XOVE, e foron moitas as persoas que se puideron beneficiar desta formación gratuíta coa que obterán a titulación de Monitor/a de Tempo Libre da Dirección Xeral de Xuventude.

Con este curso poderán desenvolver o seu traballo en actividades no tempo  libre enludotecas, campamentos, extraescolares, asociacións, entre outros.

Dom, 10/09/2017
FESTA FIN CURSO MESIA 17

Presentámosvos as actividades deportivas e culturais para este curso 2017 - 2018.

Entrando na noticia veredes o boletín das actividades e avisamos que o mércores 13 de setembro abrimos o prazo de inscricións.

Mar, 05/09/2017
DOUS NO CAMINO 2017 MESIA

O domingo 10 de setembro ás 20:00h chega a Mesía a obra “Dous no camino” interpretada por Isabel Risco e Fran Rei, da man do Programa “Vive o Camiño” que a  Xunta de Galicia está a desenvolver en Concellos do Camiño Inglés e do Camiño de Fisterra-Muxía.

Lugar: Praza do Concello, Xanceda

Mér, 30/08/2017
HOMENAXE DEPORTISTAS MESIA 2017

O Concello de Mesía recoñeceu os méritos de catro deportistas mesienses que acadaron premios a nivel autonómico e nacional: Gloria Iglesias Grobas, Paula pérez López, Lucía Doval Sánchez e Maria José Grobas Garaboa foron as homenaxeadas.

En "ler mais" tedes un resumo de todos os logros acadados por estas Excelentes deportistas, así coma imaxes.

Sáb, 26/08/2017
REDE MESIA XOVE

Lembrade que o día 30 de agosto na casa da cultura ás 18:00h teremos unha charla dirixida a todos os xoves que queiran acudir. Nela abordaranse os programas que está ofertando a Dirección Xeral de Xuventude anualmente, tales como; Galeuropa, Deseñando o teu futuro, Iniciativa Xove, Correspondentes Xuvenis, Voluntariado, etc.

Ven, 25/08/2017
Asociación de Baile e Música Tradicional de Mesía

O día 19 de agosto tivo lugar a IV Foliada das Mentiras na plaza do Concello de Mesía, en Xanceda.
Un ano mais foi organizada pola Asociación de Baile e Música Tradicional de Mesía e contou ca colaboración do Concello de Mesía e o patrocinio de Casa Zapateiro, A Tenda dos Queixos e Casa Grande de Xanceda.

Dom, 13/08/2017
X TORNEO DE TENIS MESIA 2017

Actualizados os Cadros de competición do noso X TORNEO DE TENIS, no que participan máis de vinte tenistas en tres categorías.

Xógase durante todo o mes de agosto nas Pistas de Mata - Xanceda.

Páxinas