Ven, 02/12/2022
CAMPAÑA NEVE 2023

O Concello de Mesía informa de que está aberto o prazo, ata o 14 de decembro do actual, para inscribirse na Campaña de Neve do 2023 da Deputación Provincial da Coruña, para a cal ao Concello de MESÍA lle corresponden 4 prazas na 5ª quenda  que será dende o día 10/02/2023 ao días 13/02/2023.

A estancia e manutención será en aloxamentos situados a pé de pista, na estación VALGRANDE-PAJARES (ASTURIAS).

As idades dos nenos/as participantes serán de 11 a 15 anos inclusive, cumpridos a 31 de decembro de 2022, e aboarán 85€ (oitenta e cinco euros) como cota de participación.

As inscricións realizaranse no Rexistro Xeral do Concello de Mesía.

Máis información en "Ler máis"

Mér, 30/11/2022

O Concello de Mesía publica o acordo de concesión de axudas relativa á convocatoria das axudas para a adquisición de equipamentos informáticos para o alumnado durante o curso 2022/2023 e que ademais serve de notificación aos/ás beneficiarios/as conforme á base oitava da dita convocatoria.

Máis informacion en "Ler máis".

Xov, 24/11/2022

O Concello de Mesía publica a lista provisional das solicitudes admitidas e excluídas relativa á convocatoria das axudas para a adquisición de equipamentos informáticos para o alumnado durante o curso 2022/2023, extracto publicado no Boletín Oficial da Provincia de A Coruña núm. 186 do 29/09/2022.

Ábrese un prazo de dous días hábiles, ata o 22/12/2021, para a presentación de alegacións que estimen oportunas.

Máis información "Ler máis".

Ven, 11/11/2022

O Concello de Mesía publica as puntuacións totais definitivas obtidas polos/as participantes do proceso de selección de mestre da especialidade "Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes " do Obradoiro de Emprego Brañas do Illó - Río Samo V para substitución.

Ven, 11/11/2022

O Concello de Mesía informa que hoxe, 11/11/2022, publicouse, no Boletín Oficial da Provincia de A Coruña núm. 214, a convocatoria de axudas ás comisións organizadoras das festas patronais e populares no Concello de Mesía durante o ano 2022.

prazo para presentar as solicitudes comeza mañá día 12/11/2022 ata o 31/12/2022, ambos os dous inclusive.

Mar, 08/11/2022

O Concello de Mesía publica as puntuacións totais provisionais obtidas polos/as participantes do proceso de selección de mestre da especialidade "Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes " do Obradoiro de Emprego Brañas do Illó - Río Samo V.

Poden consultar as puntuacións en "Ler máis".

Lun, 07/11/2022

O Concello de Mesía aprobou hoxe, 07/11/2022,  por Decreto de Alcaldía núm. 438/2022 as bases reguladoras das axudas para a contratación das orquestras durante este ano 2022 dirixidas ás comisións organizadoras das festas patronais e populares que por tradición se veñen celebrando en emprazamentos ao aire libre no termo municipal de Mesía.

prazo de solicitude destas axudas iniciarase a partir do día seguinte ao de publicación no Boletín Oficial da Provincia da convocatoria específica de axudas do concello e finalizará o día 31 de decembro de 2022.

As solicitudes deberán presentarse no Rexistro Xeral do Concello de Mesía ou dalgunha outra forma establecida no artigo 164 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas.

Máis información chamando ao concello ao 981687001.

Ven, 04/11/2022

O Concello de Mesía publica as puntuacións obtidas na entrevista polos/as participantes do proceso de selección de mestre da especialidade "Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes " do Obradoiro de Emprego Brañas do Illó - Río Samo V.

Mér, 02/11/2022
CURSO COMPETENCIAS DIXITAIS MULLERES

O Concello de Mesia informa que o día 10 de novembro do actual, ás 11.00 horas, haberá unha reunión na Casa da Cultura para aquelas mulleres desempregadas ou en mellora de emprego interesadas en participar en cursos de competencias dixitais (básico ou avanzado) que se realizarán a través de programa Muller Dixital.

Muller Dixital é un programa financiado por fondos Next Generation da Unión Europea e promovido pola Xunta de Galicia a través da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.

Para a inscrición na xornada ou ter máis información: 981687001 (ext.3)

Mar, 11/10/2022

O Concello de Mesía informa de que está aberto o prazo para solicitar a participación no PROGRAMA BENESTAR EN BALNEARIOS do ano 2022 da Xunta de Galicia.

EN QUE CONSISTE?
En estadías de 10 días en réxime de pensión completa (aloxamento, almorzo, comida e cea) a escoller entre 15 balnearios de Galicia en varias quendas, nos meses de novembro e decembro do 2022.

A QUEN VAI DIRIXIDO?
Se vostede ten cumpridos os 60 anos de idade ou ten máis de 55 e é pensionista; pode acollerse ó programa de BENESTAR EN BALNEARIOS PARA PERSOAS MAIORES.

A ONDE PODEMOS IR?
Modalidade Termal (todo incluído): Acuña, Arnoia, Augas Santas, Baños da Brea, Baños de Molgas, Caldas de Reis, O Carballiño, Carballo, Termas de Cuntis, Laias, Lobios, Brión,  Río Pambre, Termas de Lugo e Balneario de Mondariz.

CANDO REMATA O PRAZO?
Para as quendas de novembro e decembro, o prazo de solicitudes é do 10 o 24 de outubro de 2022.

ONDE SE PODE SOLICITAR?
As solicitudes poden facelas nos Servicios Sociais do Concello  de Mesía.

Páxinas