Lun, 17/06/2019
Campions Copa Coruña Xuvenís VISANTOÑA CF 2019

Dende o Concello de Mesía queremos felicitar ao VISANTOÑA CF polos títulos acadados nesta recta final da tempada, así coma polo esforzo na promoción do fútbol en todas as categorías.

Noraboa polo título de COPA DA CORUÑA XUVENIL e polo ASCENSO A PRIMEIRA CADETE!

Ven, 14/06/2019

ANUNCIO do 29 de maio de 2019, da Dirección Xeral de Calidade Ambiental e Cambio Climático, polo que se fai pública a declaración de impacto ambiental do proxecto de explotación da concesión mineira Xanceda número 7138, concellos de Frades e Mesía (A Coruña), promovido por Erimsa (clave 2016/0201).

Xov, 13/06/2019

O Concello de Mesía presenta a súa programación de actividades para este verán, que engloban:

Escolas e campus infantís e xuvenís, obradoiros e cursos, eventos deportivos e saídas.

Inscricións: Dende o 14 de xuño ata o 26 de xuño para as Escolas de Verán.

Dom, 02/06/2019
Festa clausura actividades CONCELLO DE MESIA 2019

O venres 31 de maio e o 1 de xuño 2019 celebráronse no Pavillón do CPI de Xanceda as Festas de fin de curso das actividades e escolas municipais deportivas e culturais do presente curso.

Ven, 31/05/2019
BANDA DESEÑADA 2019

Este ano o certame de banda deseñada tivo como convidada a OLAYA NAVEIRA  ILUSTRADORA, AUTORA DO CARTEL QUE ANUNCIA O CERTAME.

OLAYA falou con nenos/as da E.S.O, e ademáis foi presidenta do xurado. Os premios este ano quedaron repartidos deste xeito:

(Clicar en LER MÁIS)

Ven, 31/05/2019
II EDICIÓN DE "PRIMAVERA NO CAMIÑO INGLÉS"

Mediante este evento o Concello de Mesía pode promocionar  os  productos ( turísticos, gastronómicos ….) máis relevantes do seu territorio . Para iso contaremos cunha carpa pequena o sábado, 22 de xuño, na Alameda de Pontedeume.

Todas as empresas ou productores  do Concello  que queiran deixar folletos , productos … para a súa promoción están convidados a facelo.

Necesitamos saber canto antes  as empresas que queren participar para elo anotadevos chamando  o concello  981687001 ( ext. 3, Cultura )

Lun, 27/05/2019

Listaxe definitiva de admitidos e convocatoria dos aspirantes e dos membros do tribunal cualificador para a realización do exame que terá lugar o mércores 29 de maio de 2019 ás 09:00 horas na Casa Consistorial sita en Xanceda.

Con posterioridade os membros do tribunal cualificador avaliarán a documentación da fase de concurso.

Ver a oferta de emprego.

Lun, 27/05/2019
Festa clausura actividades CONCELLO DE MESIA 2019

As Festas de fin de curso das actividades e escolas municipais do 2018-19 celebraranse no Pavillón do CPI de Xanceda.

O venres 31  de maio  as 21:30 será o turno para que os adultos e maiores fagan exhibicións das súas actividades. Pecharemos o día cos pinchos.

O sábado 1 de xuño as 11:00 comezarán as exhibicións das escolas infantís, entrega de diplomas, agasallos e merenda.

Xov, 16/05/2019

Proceso selectivo para a contratación temporal de 3 traballadores/as no Concello das Mesía a través da liña de apoio aos concellos do Plan de emprego local (PEL-Concellos) da Deputación da Coruña.

As prazas corresponden a tres peóns.

Destinado a desempregados/as con dificultades para a integración laboral.

Entre os requisitos que deben cumprir os/as aspirantes a estes postos de traballo, figuran ter cumpridos os 16 anos de idade e estar inscritos no Servizo Galego de Colocación como demandantes de emprego.

Ven, 10/05/2019
CAMPAÑA VELA 2019

Aberto prazo para anotarse la Campaña de Vela 2019

PARTICIPANTES:

Rapaces/zas de 9 a 18 anos de idade cumpridos durante o ano 2019, empadroados nun concello da provincia da Coruña.

É imprescindible que saiban nadar.

Con prioridade para os/as nenos/as empadroados/as nos concellos onde se fai a campaña de vela

DURACIÓN DO CURSO: 1 SEMANA, DE LUNS A VENRES, EN SEIS QUENDAS.

INFORMACIÓN:

Gabinete de Deportes da Deputación da Coruña