Ven, 14/01/2022
CAMPAMENTO XOECON NADAL 2021 CONCELLO DE MESÍA

Deixámosvos o ÁLBUM DE IMAXES colgadas no Facebook do campa: actividades, obradoiros e xogos que fixemos no Campamento de conciliación neste Nadal.

Máis de 20 nenos e nenas divertíronse nestas vacacións na Casa da cultura con esta actividade gratuíta subvencionada pola Secretaria Xeral da igualdade (Consellería de Emprego e Igualdade) e polo Concello de Mesía.

Ven, 31/12/2021
 PARADAS DO TREN DOS REIS CONCELLO DE MESIA 2022

O percorrido para ver os Reis Magos o 4 de xaneiro comezará as 11:00 en Lanzá e rematará as 18:00 en Hospital de Bruma tras percorrer todo o concello. Adxuntamos imaxe co horario de paso estimado por cada parada.

Agradecemos a responsabilidade para cumprir ca NORMATIVA NAS PARADAS:

Xov, 30/12/2021

Os veciños e veciñas de Mesía e Frades contarán en breve cun punto limpo móbil, que rotará polas parroquias para achegarse á veciñanza e darlles un servizo directo. Trátase dunha iniciativa subvencionada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER), ao abeiro das axudas destinadas a entidades locais de Galicia para a financiación de actuacións en materia de residuos de competencia municipal, e que conta co apoio da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda.

O servizo estará a disposición de todos os veciños e veciñas de Mesía e Frades, que poderán depositar residuos como lámpadas fluorescentes, pequenos electrodomésticos ou pilas. Un servizo “porta a porta” que complementa ao punto limpo de Céltigos.

Lun, 27/12/2021

O Concello de Mesía publica o acordo de concesión de axudas relativa á convocatoria das axudas para a adquisición de equipamentos informáticos para o alumnado durante o curso 2021/2022 e que ademais serve de notificación aos/ás beneficiarios/as conforme á base oitava da dita convocatoria.

Lun, 20/12/2021
Parque eólico Solpor

Acordo do 10 de decembro de 2021 da Xefatura Territorial da Vicepresidencia Segunda e Consellería de Economía, Empresa e Innovación da Coruña, polo que se somete a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a autorización administrativa de construción, o estudo de impacto ambiental e o proxecto sectorial de incidencia supramunicipal (proxecto de interese autonómico (PIA)) do proxecto do parque eólico Solpor, nos concellos de Mesía e Ordes (A Coruña).

Exp. IN408A 2018/26.

Lun, 20/12/2021

O Concello de Mesía publica a lista provisional das solicitudes admitidas e excluídas relativa á convocatoria das axudas para a adquisición de equipamentos informáticos para o alumnado durante o curso 2021/2022, extracto publicado no Boletín Oficial da Provincia de A Coruña núm. 204 do 26/10/2021. Ábrese un prazo de dous días hábiles, ata o 22/12/2021, para a presentación de alegacións que estimen oportunas.

Lun, 06/12/2021
CARTEL CAMPAMENTO XOECON NADAL 2021 CONCELLO DE MESÍA

Características actividade:  Realizaranse as actividades propias do campamento como talleres culturais, bailes, cociña, xogos, etc. Precisan traer nunha mochila a merenda para media mañan asi coma botella de auga.

Datas:  días laborables do 22 decembro ao 7 de xaneiro.

Idades: nenos/as escolarizados/as de 3 ata os 12 anos.

Horario: 10:30 a 14:00 h. (Os/as participantes poderán entrar no campamento entre as 09:30 e as 10:30h. e contarán nese tempo con espazos supervisados polo monitorado para o xogo libre.)

Ven, 03/12/2021
novas de nadal CONCELLO DE MESIA

Xa temos aquí o noso NADAL 2021 - 22!

É obrigatorio anotarse a todas as actividades para estimar asistencias, ainda que sexan gratuítas. Chamando por teléfono á Casa da Cultura: 981 687241.

Consultade informacións actualizadas na páxina  www.concellodemesia.gal ou no facebook ConcellodeMesía.

IMPORTANTE: Cumpriranse os protocolos e restricións que nos indiquen as autoridades sanitarias no momento de cada actividade.

CAMPAMENTO CONCILIA NO NADAL - Vacacións de Nadal

Ven, 03/12/2021

O Concello de Mesía informa que está aberto o prazo para participar no Programa de Termalismo Social do Imserso para o ano 2022.

Para participar no programa nas quendas dos meses de febreiro a agosto do ano 2022, as solicitudes presentaranse ata o 31 de decembro de 2021 e para participar no programa nas quendas dos meses de setembro a decembro do ano 2022, as solicitudes presentaranse ata o 15 de maio de 2022.

Máis información en "Ler máis" ou chamando ao departamento de Servizos Sociais do Concello de Mesía ao 981687238.

Mér, 01/12/2021
CAMPAÑA DE NEVE 2022 DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DA CORUÑA

O Concello de Mesía informa de que está aberto o prazo para inscribirse no Programa "CAMPAÑA DE NEVE 2022" da Deputación Provincial da Coruña. A estancia e manutención será en aloxamentos situados a pé de pista, na estación de VALGRANDE-PAJARES (ASTURIAS).

DESTINATARIOS: Nenos e nenas empadroados nun concello da provincia da Coruña, de 12 a 15 anos inclusive cumpridos a 31 de decembro de 2021. Terán preferencia os/as nenos/as que non foran a ningunha campaña de Inverno/Neve da Deputación.

COTA DE INSCRICIÓN: 85 € (oitenta e cinco euros). Será ingresada na conta bancaria que se publicará na páxina web da Deputación da Coruña, facendo constar o nome do/a neno/a, Concello e "Campaña de neve 2022".

PRAZO INSCRICIÓN NO CONCELLO DE MESÍA: Ata o 14 de decembro de 2021.

NÚMERO DE PRAZAS ASIGNADAS A ESTE CONCELLO: 4 PRAZAS.

QUENDA: 3ª QUENDA a cal transcorre dende os días 28/01/2022 ao 31/01/2022.

Páxinas