ACTIVIDADES MUNICIPAIS 2023- 24

Dom, 17/09/2023
DÍPTICO ACTIVIDADES MUNICIPAIS 23 24 Concello de Mesía

Presentamos as actividades municipais para este curso 2023 - 2024.

O prazo de inscricións será do 20 ao 27 de setembro, para ver se formamos os grupos propostos. (Necesario cumplir con este prazo para formar grupos!).

Comezaremos as Actividades e Escolas a semana do 2 de outubro 2022 e rematarán en maio/xuño 2024. Avisaremos solo se algunha actividade NON empezara.

•    As escolas municipais infantís serán: Escola de baile e música galega, iniciación a patinaxe, patinaxe medianos, patinaxe artístico, danza urbana, multideporte, xogos psicomotores e pequebaile, ximnasia rítmica, e tamén preescolar, pintura, informática e inglés en varios grupos.
  •    As actividades municipais de xuventude, adultos e maiores: ximnasia de mantemento, pilates, aerobicZumba, ximnasia adaptada, ximnasia de maiores, cachibol, tempo fora maiores, informática básica, escola de baile e música galega, e pintura.
  •   Tamén haberá actividades puntuais, e saídas que se informarán puntualmente nesta web ou no facebook concellomesia.

A continuación adxuntamos os documentos en diversos formatos: un Díptico resumo horarios, a Programación ampliada con + información por actividades, e a Ficha de inscrición.

Galería de imaxes:
FICHA INSCRICIÓN ACTIVIDADES 23 24