DECLARACIÓN DE UTILIDADE PÚBLICA (DUP) PARQUE EÓLICO SOLPOR

Lun, 19/02/2024
Parque Eólico Solpor

TRÁMITE INFORMACIÓN PÚBLICA DOCUMENTACIÓN DECLARACIÓN DE UTILIDADE PÚBLICA (DUP) PARQUE EÓLICO SOLPOR

Acordo do 4 de xaneiro de 2024 da Xefatura Territorial da Consellería de Economía, Industria e Innovación de A Coruña, polo que se somete a información pública (por prazo de trinta días que se contarán a partir do seguinte ao de publicación do Acordo no DOG ou no xornal de maior circulación nos concellos afectados) a solicitude de declaración de utilidade pública (DUP), en concreto, a necesidade de urxente ocupación que iso implica, do proxecto de Parque Eólico Solpor, nos concellos de Mesía e Ordes (A Coruña) (exp.IN408A 2018/26), incluíndo a relación concreta e individualizada dos propietarios de bens e dereitos afectados polo proxecto (RBDA).
Nº Expte.: IN408A 2018/26
Denominación do proxecto: Parque Eólico Solpor  (DUP)
Solicitante/Promotor: Green Capital Power S.L.
Situación: Concello de Mesía e Ordes (A Coruña)

Documentación para información pública

1.    Acordo de información pública do 4 de xaneiro de 2024

2.    Documentación Técnica da DUP:

Prazo para remitir alegacións/achegas/opinións: 20/02/2024-03/04/2024

Esta documentación tamén se poderá consultar no portal web da Consellería de Economía, Industria e Innovación a través do seguinte enlace:

Máis información en "Ler máis"