AS ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS DO CONCELLO DE MESÍA CELEBRAN A FIN DE CURSO 2013-2014

Sáb, 07/06/2014

As escolas deportivas e culturais do Concello de Mesía celebraron a pasada tarde a festa de fin do curso 2013-2014 no polideportivo municipal en Xanceda. Ao evento asistiron deceas de participantes nas distintas especialidades impartidas polo Concello e numerosos familiares e amigos do alumnado. En total, máis dun cento de persoas. Os alumnos e alumnas amosaron as destrezas e progresos adquiridos nas clases durante os últimos meses. As principais exhibicións foron as de aeróbic e as de cachibol. Ademais, proxectáronse imaxes de todas as actividades municipais deste curso: actividades deportivas como pilates, ximnasia de mantemento, aeróbic, ximnasia para maiores, ximnasia terapéutica ou cachibol, e actividades culturais como os obradoiros de coiro, de corte e confección; ademais de diversos cursos e cursiños, e saídas lúdicas. Previamente, pola tarde, celebrouse a festa de clausura das actividades infantís, con exhibicións de xogos psicomotores, iniciación ao judo, multideporte, os dous niveis de aeróbic, iniciación ao patín e patinaxe artística. Alumnos da escola cultural de música interpretaron unha canción. Todos os alumnos e alumnas recibiron diplomas, xusto antes da merenda para todos os asistentes.