O CONCELLO DE MESÍA ORGANIZA UNHA EXCURSIÓN EN AUTOBÚS Á COMARCA DO BIERZO (LEÓN) PARA O SÁBADO 18 DE OUTUBRO

Mér, 10/09/2014

O Concello de Mesía organiza unha excursión á comarca do Bierzo (León) para o sábado 18 de outubro. O prazo de inscrición xa está aberto ata o 10 de outubro no departamento municipal de Servizos Sociais (981 68 72 38) cun prezo de 25 euros por persoa, que se elevan a 28 euros para quen non estea empadroado no municipio de Mesía. O diñeiro recóllese no momento da inscrición.

A viaxe, en autobús, ten prevista a saída a partir das oito da mañá desde Mesía. Os autobuses efectuarán as paradas habituais destas excursións nas distintas parroquias. Cada persoa que se inscriba será informada nese momento do seu punto concreto e o horario de parada.

Ás dez da mañá, está prevista unha parada no camiño para o almorzo, que está incluído no prezo. Ás once os viaxeiros chegarán a Villafranca del Bierzo, onde disporán de tempo libre para coñecer esta localidade, a capital histórica da comarca.

Ás doce e media, o programa prosegue cunha visita ás adegas 'Ledo', da Denominación de Orixe Bierzo, na que está prevista unha cata e degustación de viños.

O xantar terá lugar ás dúas e media da tarde no restaurante 'A Palloza de Balboa', para a continuación, a partir das cinco da tarde, visitar o museo 'Casa de las Gentes' de Balboa, tamén coñecido como o 'Museo da Madeira'. Será esta a derradeira parada da viaxe antes de retornar cara Mesía, a partir das sete da tarde.

Consulte o bando informativo da excursión aquí.