Ven, 25/08/2023
Cadros Finais - XIII TORNEO DE TENIS CONCELLO DE MESÍA 2023

O sábado 26 de agosto serán as finais do XIII TORNEO DE TENIS CONCELLO DE MESÍA 2023 que se xogou durante o mes de agosto.

A final feminina será as 18h. e a masculina as 12h.

Os finalistas recibirán trofeos ao rematar os partidos que os acreditarán como campións ou subcampioas do Torneo.

Partidazos de tenis nas pistas de Mata - Xanceda.

Dom, 16/07/2023

A parroquia de Mesía proclamouse campioa do Torneo deste ano, e o Visantoña acadou a 2ª posición por Golaverage, tras empatar na liguilla xogada co Olas e o Xancumbraos.

Achegáronse uns 100 veciños e veciñas do Concello a desfrutar da tarde de fútbol no verán, e participaron 4 equipos cun total de 50 xogadores.

Mar, 16/05/2023
RUTA III DE SENDEIRISMO: A LAXE - SOBRADO  Concello de Mesía

O domingo 21 de maio faremos a terceira saída de sendeirismo do ano. Serán uns 8 kms de A Laxe ata Sobrado.
A saída será as 10:00 h da Praza do concello en Xanceda. Tras a andaina faremos unha visita ao Mosteiro de Sobrado dos monxes.

Recollense inscricións ata o 18 de maio na Casa da cultura. Coste 5€ ao subir ao bus.

Mér, 12/04/2023
RUTA SAN PEDRO DE MEZONZO A LAXE

O domingo 16 faremos a seguda saída de sendeirismo do ano. Serán uns 7 kms polo entorno do Río Cabalar polo Camiño Espiritual de San Pedro de Mezonzo (Vilasantar - Sobrado).
A saída será as 10:15h da Praza do concello en Xanceda. Visitaremos as 10:30 h o antigo Priorato Mosteiro de Santa Mª de Mezonzo, ruta de 7 kms e chegada con visita ao Santuario da Nosa Señora da Laxe.

Recollense inscricións ata o 11 de abril na Casa da cultura.

Coste 5€ ao subir ao bus.

Recomendamos roupa e calzados adecuados a andaina, asi coma as condicións meteorolóxicas do día.

Xov, 27/05/2021
RUTA SENDEIRISMO MANDEO CHELO -  Concello de Mesía

Percorremos desta volta a beira do Mandeo polo entorno de Chelo  (da Ponte de Teixeiro á Central eléctrica e volta); foi na mañan do domingo 23 de maio.

Xuntámonos 42 persoas con gañas de andar, acudindo nos nosos coches e mantendo distanciamento entre os grupos.

Lun, 19/04/2021
 RUTA SENDEIRISMO DO TAMBRE POR SIGÜEIRO - Concello de Mesía

Primeira Ruta da tempada, por fin podemos xuntarnos! Comezamos con 12 quilómetros polas beiras do Tambre a altura de Sigüeiro na mañan do domingo 18 de abril.
Xuntámonos 45 persoas con gañas de andar , acudindo nos nosos coches e mantendo distanciamento entre os grupos.
Así xa comezamos cunha series de andainas que faremos ao longo do ano 2021. A próxima en maio a Chelo.

Aquí podedes ver o álbum completo do día do Facebook Deporte Concello Mesía.

Mér, 31/03/2021
CAMPAMENTO  XOECON SEMANA SANTA CONCELLO DE MESÍA 2021

No campa de semana santa 2021 divertímonos con 26 nenos/as nas Instalacións das Brañas de Visantoña (aula de natureza, local social e campo fútbol) os días  29, 30 e 31 de marzo.

Aquí tedes a ligazón a nova completa e das imaxes do campa.

Mér, 20/03/2019
IOGA DO RISO MULLER 2019

O 8 de marzo tivemos IOGA DO RISO no pavillón de Visantoña.

O 15 DE MARZO Tivo lugar na Casa da cultura a presentación do documental TECIDO RESISTENTE, da mán da súa directora: Maria Chiavegatto.

Mar, 18/09/2018
ACTIVIDADES DEPORTIVAS MESÍA 18 19

Aberto o prazo para anotarse nas actividades anuais municipais, ata o 26 de setembro do 2018.

INSCRICIÓNS: Para poder asistir ás actividades hai que cubrir a folla de inscrición que se achega. Non se realizarán inscricións nin reserva de praza por teléfono.

É obrigatorio entregar cuberta a ficha de inscrición  nun dos seguintes sitios: a Casa da Cultura, no Concello ou ben enviala por correo electrónico (casadacultura@concellodemesia.gal).

Lun, 17/09/2018
CARTEL ACTIVIDADES CULTURAIS 18 19

Hoxe comeza o prazo para anotarse nas actividades anuais municipais, ata o 26 de setembro do 2018.

Páxinas