Mér, 06/12/2023
PROGRAMACIÓN DE NADAL 2023 CONCELLO DE MESÍA

O Concello de Mesía presenta a súa programación para o Nadal 2023-2024, con múltiples propostas pensadas para todos os sectores de idade.

É obrigatorio anotarse a todas as actividades para estimar asistencias, ainda que sexan gratuítas, chamando por teléfono á Casa da Cultura: 981 687241.

Consultade informacións actualizadas na páxina  www.concellodemesia.gal ou no facebook ConcellodeMesía.

As principais actividades son:

CAMPAMENTO CONCILIA NO NADAL - do 22 ao 5 de xaneiro.

ESCOLA DE PAIS E NAIS - Charla e Mercadillo.

NADAL NOS COLES E PAI- 22 de decembro.

SAÍDAS DE NADAL A PATIN XEO E CINE/ESCAPE ROOM E XUVENLUGO  - 27 de decembro e 3 de xaneiro.

XORNADAS DE DEPORTE ABERTO: Xornadas de Pilates, de Ximnasia e Baile maiores, de Ximnasia de mantemento e de Cachibol.

TORNEOS SOLIDARIOS DE FÚTBOL SALA : TORNEO Mesia Contra o cancro (23 dec.) e TORNEO INFANTIL a favor de AMARAI (22 decembro).

FESTA DE REIS - 5 de xaneiro.

e máis AVISOS.  As actividades pódense consultar no folleto de "Novas Nadal Mesía" que aparece abaixo adxunto. Estes días tamén chegará a todos os domicilios do municipio.

O alcalde, toda a corporación do Concello de Mesía e os/as traballadores/as municipais deséxanlles Bo Nadal e un Feliz Aninovo 2024.

Galería de imaxes: