Mér, 11/10/2017
AXUDAS TRANSPORTE ESCOLAR MESIA 2017- 2018

O Concello de Mesía publicou no Boletín Oficial da Provincia (BOP) núm. 184, o día 27.09.2017, a convocatoria de axudas para o transporte escolar durante o curso 2017-2018 para estudantes que residan no concello e cursen estudos de bacharelato ou formación profesional con título homologado fóra dos límites do concello e para os que teñan que desprazarse diariamente. Exclúense os estudos superiores (universitarios, doutorados, …).

Máis información dos requisitos no documento que adxuntamos.

Ven, 06/10/2017
REFORMA 17

O Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE), adscrito á Consellería de Economía, Traballo e Industria da Xunta de Galicia, a través do Programa Reforma 17 concederá axudas a particulares para a compra de materiais ou mobiliario de cociña e/ou baño para a reforma do seu fogar.

As axudas solicitaranse directamente no establecemento adherido ao dito programa.
O prazo para solicitar as axudas comezará o 11 de outubro do actual.

Mér, 04/10/2017
PORTAS ABERTAS VEREA MESÍA

Informámolos de que Cerámica Verea, que está de 50 aniversario, celebrará o sábado 21 de outubro do actual unha xornada de portas abertas.

As visitas están dirixidas a todo o público que queira coñecer o proceso moderno de elaboración de tella cerámica. Horarios de mañá e de tarde. Prazas limitadas.

Para confirmar asistencia poden chamar a Cerámica Verea, ao 981 687 053, indicando en que horario prefiren asistir.

Máis información no cartel adxunto.

Mér, 27/09/2017
EMPREGO E FORMACIÓN CONCELLO DE MESÍA

No día de hoxe entrou en funcionamento na nosa páxina web a sección denominada “EMPREGO E FORMACIÓN” dentro do apartado SERVIZOS.

Con esta páxina preténdese proporcionar ás persoas interesadas información que lles sexa útil para facilitarlles o seu desenvolvemento profesional e social e a súa inserción laboral no mercado laboral.

Mar, 26/09/2017
CHARLA LUZ MESÍA 2017

O  4 de outubro ás 16:00, o INEGA (Instituto de Enerxía de Galicia) xunto co IGC (Instituto Galego de Consumo) ofrecerán unha charla informativa na Casa de Cultura do Concello de Mesía, onde darán as pautas para conseguir un maior aforro na factura da luz e tamén nos axudarán a comprender o seu contido.

Mar, 26/09/2017
MÓVETE MESIA 2017 2018

Aínda quedan uns días para anotarse nas actividades deportivas e culturais que o Concello de Mesía presenta para este curso 2017 - 2018.

Dentro da programación de actividades pode atoparse unha oferta variada e adaptada a todos os gustos e idades. VER BOLETÍN ACTIVIDADES

Mér, 20/09/2017
EXCURSION MESIA 2017

O 21 de Outubro faremos unha excursión por Portugal e a Ría de Pontevedra. Podense anotar no departamento de Servizos Sociais do Concello de Mesía ata o 13 de outubro incluído (para máis información chamar ó 981.68.72.38). O Prezo é de 25€ por persoa que se recollerán no momento de anotarse. 28 € para os non censados. Máis información: pinchando el LER MÁIS.

Lun, 18/09/2017
XORNADA AGRICULTURA ECOLÓXICA MESIA 2017

Esta xornada gratuita do 29 de setembro de 11:00 a 14:00 horas, na Casa da cultura de Xanceda, está dirixida a persoas desempregadas, emprendedoras, institucións públicas ou privadas e calquera persoa en xeral. A temática da xornada xirará en torno a agricultura ecolóxica.

Lun, 18/09/2017
CURSO EN LIÑA COOPERATIVISMO MANCOMINIDADE ORDES

A Oficina de Fomento ao Cooperativismo pon en coñecemento a próxima posta en marcha dos cursos en liña de Emprendemento cooperativo e Xestión de cooperativas. Os cursos serán de balde e o prazo de inscrición permanecerá aberto durante todo o mes de setembro. Están dirixidos a persoas desempregadas, emprendedoras e a traballadores e persoal relacionados co eido laboral

Ven, 15/09/2017
dnielectronico

O equipo móbil de renovación do DNI estará en Ordes o vindeiro mes de outubro.

Haberá que solicitar cita previa a través do teléfono 981 680 002.

Páxinas