Mér, 24/01/2018
CURSO EXAMES ESO MESIA 2018

O Concello de Mesía organiza, en colaboración co Concello de Frades, un curso preparatorio para a obtención do título de graduado en educación secundaria (ESO) dirixido a todas as persoas adultas maiores de 18 anos e que comezará a impartirse o 5 de febreiro do actual.

O curso  terá lugar os luns, os martes e os mércores, de 20.30 a 22.00 horas, no local social de Papucín (Frades), sito ao lado da Igrexa desta parroquia.

O prezo será de 25 €/mes no caso de preparar todos os ámbitos.

Mér, 24/01/2018
ITV Maquinaria Agrícola

A unidade móbil 3 de Inspección Técnica de vehículos Agrícolas prestará o servizo neste concello os días:

Días: 07 ao 09 de Febreiro 2018

Lugar: Aparcamento Piscina Municipal, sita en Mata, parroquia de Xanceda.

Horario: 09:00 a 13:30 horas e 15:15 a 18:00 horas, agás o venres 9 de Febreiro que será horario só de mañá.

Para solicitar cita previa no teléfono 902 30 90 00, ou a través da web: www.sycitv.com

Mar, 23/01/2018
ENTROIDO CONCELLO DE MESIA 2018

O vindeiro sábado 10 de febreiro celebraremos o Entroido cunha gran festa chea de disfraces, inflables, talleres e moito máis. Os/As rapaces/zas que participen no Desfile de disfraces recibirán un agasallo, pero non te esquezas de anotarte na Casa da Cultura antes do 5 de febreiro (981 687 241).

Mar, 09/01/2018
CAMPAÑA ESQUÍ DEPUTACIÓN MESÍA 2018

O Concello de Mesía dispón de 3 prazas para ir á ESTACIÓN INVERNAL DE MANZANEDA na "CAMPAÑA DE ESQUÍ 2018” da Deputación da Coruña, dende o 9 ao 12 de marzo 2018, por 85 €.

Esta Campaña de inverno é para rapaces e rapazas nados nos anos 2003, 2004, 2005, 2006 e 2007. @s participantes gozarán de cinco días na estación invernal de Manzaneda (Ourense) todo incluído, ademais dos cursos de esquí.

Sáb, 06/01/2018
FESTA REIS CONCELLO DE MESIA 2018

Os Reis chegaron onte ao Concello de Mesía na súa festa multitudinaria no Polideportivo de Visantoña.

A diversión estaba asegurada con catro inflables para todas as idades, multitude de talleres, gran chocolatada, e agasallos para anticipar a noite que viña. A recepción dos Magos foi feita cun Musical de Reis por parte de nen@s da escola municipal de aerobic.

Podedes ver imaxes na paxina facebook Deporte Concello Mesia

Lun, 01/01/2018
Abastecemento de Auga

O Consello da Xunta na reunión que tivo lugar en San Caetano o 27 de decembro, autorizou o convenio de colaboración entre a entidade pública empresarial Augas de Galicia e o Concello de Mesía para a execución da actuación de “Ampliación da rede de distribución de auga no Concello de Mesía. Fase I. Concello de Mesía (A Coruña)”, por un importe de cincocentos setenta e seis mil cento noventa e catro euros con vinte e tres céntimos (576.194,23 €).

Lun, 01/01/2018
X TORNEO SOLIDARIO DE FÚTBOL SALA 'MESÍA CONTRA O CANCRO'

A décima edición do Torneo Solidario de Fútbol Sala 'Mesía contra o cancro' recadou o 30 de decembro 3.178 euros a beneficio da Asociación Española Contra el Cáncer (AECC). Son achegas de veciños e veciñas, empresas, asociacións e deportistas de Mesía e da contorna. As responsables da AECC en Ordes, recibiron os cartos de mans do alcalde de Mesía, Mariano Iglesias e o Concelleiro de deportes.

Na xornada do 29, tamén no pavillón polideportivo municipal en Olas, celebrouse a terceira edición do Torneo Infantil de Fútbol Sala Mesía Solidaria. Estoutra proposta solidaria recolleu case 150 quilos de alimentos para Cáritas e 250 euros a favor da asociación de persoas con discapacidade Amarai, con sede en Boimorto.

Mar, 26/12/2017
X TORNEO CONTRA O CÁNCRO MESIA 2017

Presentamos o cadro de competición da décima edición do X TORNEO SOLIDARIO DE FÚTBOL SALA "MESÍA CONTRA O CÁNCRO". Dende o Concello organizamos este evento novamente para recadar cartos para a loita contra o cáncro por medio da AECC (Asociación Española contra el cáncer) a favor da AECC. A furna da AECC estará na entrada do pavillón para as doazóns.

Tamén témos nas imaxes o Cadro do TORNEO SOLIDARIO INFATIL. Nesta terceira edición continuamos apoiando á Asociación AMARAI e a CÁRITAS. A forma de pago da entrada será mediante estes actos solidarios: cartos para Amarai e alimentos para Cáritas da Comarca.

Mér, 13/12/2017
O GOBERNO DE MESÍA REDUCE OS TIPOS DO IBI AO MÍNIMO LEGAL

Desde 2018 situaranse no 0,30 % en bens inmobles de natureza rústica e no 0,40 % en bens inmobles de natureza urbana

A medida trata de paliar os efectos do ‘catastrazo’ aplicado polo Ministerio.

O goberno de Mesía reducirá o tipo de gravame do Imposto de Bens Inmobles (IBI) ao mínimo legal desde o 1 de xaneiro de 2018. O pleno do Concello aprobou por unanimidade a rebaixa proposta polo executivo local, de maneira que o tipo para inmobles de natureza rústica se situará no 0,30% do seu valor catastral e o de inmobles de natureza urbana no 0,40%. Ata agora, os dous estaban no 0,45%. Os bens de características especiais, como determinadas instalacións eléctricas ou telefónicas continuarán tributando o 1,30% do seu valor catastral.

A ordenanza fiscal, ademais, mantén as bonificacións xa existentes no IBI para familias numerosas. Para as familias numerosas de carácter xeral, poden ir desde o 30% ata 55% do imposto, e para as familias numerosas de carácter especial oscilan entre o 50% e o 75%. As bonificacións son maiores canto menor sexa o valor catastral do inmoble.

Lun, 04/12/2017

Mesía atópase entre os 35 concellos beneficiarios da axuda de Medio Rural para a adquisición dun tractor e dúas desbrozadoras, unha de brazo e outra de arrastre que axudarán para o mantemento libre de maleza das infraestruturas rurais, das redes secundarias de faixas de xestión de biomasa e determinadas parcelas de titularidade municipal.

A adquisición deste tractor por parte do Concello de Mesía axilizará as campañas de desbroce que se viñan desenvolvendo dende fai anos con medios propios para poder loitar contra o lume.

Páxinas