Lun, 09/12/2019

O Concello de Mesía presenta as actividades, eventos e saídas para este Nadal e inverno.

Poden ver o boletín completo entrando en "Ler máis".

Mér, 04/12/2019

O Concello de Mesía informa de que Unión de Cooperativas Galegas Espazocoop, dentro do Programa de actuación 2020 da Rede Eusumo impulsada pola Secretaría Xeral de Emprego de Xunta de Galicia, convoca o Programa "Creando Mellora" .

Trátase dun programa formativo (teórico-práctico) no que poderán participar persoas desempregadas menores de 35 anos, tituladas e formadas na área empresarial para incorporarse nalgunha das cooperativas beneficiarias seleccionadas, realizando prácticas seguindo un plan de traballo establecido e co fin de elaborar un proxecto de plan de mellora na empresa, durante 6 meses e 25 horas semanais. A estadía da persoa bolseira na entidade será dende o 1 de febreiro ata o 31 de xullo de 2020. Cada persoa bolseira recibirá unha retribución bruta mensual de 675 euros.

O prazo para inscribirse remata o 16 de decembro do 2019. As persoas interesadas en candidatar como bolseiras deberán cubrir inscribirse no seguinte enlace "Formulario de Inscrición" e enviar o seu currículo á Unión de Cooperativas EspazoCoop a roberto@espazo.coop indicando á localidade á que optan.

Máis información en "Ler máis" ou chamando ao concello ao 981687001.

Xov, 28/11/2019

A Consellería de Economía, Emprego e Industria da Xunta de Galicia publicou, no DOG número 226 do 27 de novembro de 2019, a convocatoria pública para o ano 2020 do procedemento de recoñecemento das competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia do Catálogo nacional de cualificacións profesionais, cofinanciado nun 80% polo FSE con cargo ao programa operativo FSE Galicia 2014-2020.

O prazo de inscrición rematará o 27 de decembro de 2019.

Para máis información pulse en "Ler máis..." e/ou chame ao concello ao teléfono 981 687 001 en horario de 8.00 a 15.00 horas.

Mar, 19/11/2019

"¡Non tezamos loito!" a nosa chamada a educación en igualdade, a tolerancia e o respeto.

A mellor maneira de pelexar contra a lacra da violencia de xénero.

O 25 de novembro ás 11:40 o CPI de Xanceda abriu as súas portas a comunidade para unha concentración contra a violencia de xénero e os/as alumnos/as da ESO leron un manifesto en apoio as vítimas de violencia de xénero.

Todos/as estabamos convidados/as a unirvos!

Ven, 15/11/2019

Campaña de inverno da Deputación da Coruña conta con tres prazas para o Concello de Mesía, poderán acudir rapaces/zas  de 11 a 15 anos inclusive (cumpridos a 31 de decembro de 2020).

2ª Quenda--->do 31/01/2020 ao 03/02/2020

Inscrición:  Ata o 4 de decembro, no concello.

Mér, 13/11/2019
Día Mundial da Diabetes

Mañá celébrase o Día Mundial da Diabetes, unha data para concienciar e para dirixir a atención da xente cara as causas, os sintomas e o tratamento desta doenza.

Na ligazón podes atopar toda a información que necesites: preme el ler máis:

Asociación de Nenas, Nenos e Xente Nova con Diabete de Galicia.

Anedia Galicia: http://anediagalicia.blogspot.com/

Mér, 06/11/2019

O equipo móbil da Policía Nacional prestará como de costume o servizo de renovación e expedición por primeira vez do DNIe no concello de Ordes dende o 27 de novembro ata o 5 de decembro.

Atención ao público en horario de mañá na Casa da Cultura.

Todos aqueles que queiran expedir por primeira vez ou renovar o seu DNIe xa poden solicitar cita previa no mesmo Concello de Ordes ou ben chamando ao teléfono 981 680 002.

Mar, 05/11/2019

O Concello de Mesía informa de que no DOG núm. 208, de data 31.10.2019, saíu publicada a Orde do 22 de outubro de 2019 pola que se convoca o procedemento para a concesión de axudas económicas ás familias numerosas de Galicia para estadías de fin de semana nas estacións de montaña situadas no territorio da Comunidade Autonóminca para o ano 2019.

Poderán ser beneficiarias destas axudas as familias numerosas residentes na Comunidade Autónoma de Galicia e que cumpran os requisitos sinalados no artigo 4 da dita Orde.

As axudas consisten nunha subvención de 35 € por persoa e estadía de fin de semana para os adultos e para os nenos e nenas de 12 ou máis anos, e de 37,50 € para os nenos e nenas menores de 12 anos.

O prazo de presentación das solicitudes está aberto ata o 02.12.2019, inclusive.

Máis información en "Ler máis..."

Mér, 23/10/2019

Con data de hoxe, 23.10.2019, publícanse as puntacións definitivas de candidatos para os postos de persoal do obradoiro de emprego Brañas do Illó-Río Samo II.

Para ver as puntuación pulsar en "Ler máis..."

Mar, 22/10/2019

Con data de hoxe, 22.10.2019, publícase a puntación provisional da selección do alumnado-traballador/a do obradoiro de emprego Brañas do Illó-Río Samo II.

Todos/as os/as interesados/as teñen un prazo de reclamación de dous días hábiles a contar dende a data da publicación. As reclamación presentaranse no Rexistro Xeral do Concello de Ordes e dirixidas ao grupo de traballo mixto. Se non houbera reclamacións o listado de puntuacións provisionais elevarase a definitivo.

Para ver as puntuación pulsar en "Ler máis..."

Páxinas