Lun, 05/11/2018

Listaxe provisional ao posto de persoal do Obradoiro de emprego " Brañas do Illo-Río Samo" . Mestre/a da Especialidade

Concédese o prazo de dous día a partir da data de publicación deste anuncio para presentar reclamacións.

As reclamacións presentaranse no rexistro do concello de Ordes e dirixidas a comisión de selección do Obradoiro

Se non houbera ou houbese reclamacións as puntuacións indicadas consideraranse definitivas

O/A aspirante seleccionado/a será chamado/a polo concello para proceder a súa contratación.

Ven, 26/10/2018

Listaxe definitiva aos postos de alumno-traballador e puntuacións definitivas dos candidatos a persoal do Obradoiro de Emprego “Brañas do Illo-Río Samo”

Mér, 24/10/2018
AXUDA Á MOCIDADE PARA VIVENDA

O Instituto galego da vivenda e solo convoca axudas á mocidade para a compra de vivenda en concellos de menos de 5000 habitantes.

Os beneficiarios serán mozos/as de 18 ata 35 anos. O prazo para solicitar a axuda estará aberto ata o 16 de novembro.

Lun, 22/10/2018

Listaxe provisional aos postos de Alumno-Traballador do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo"

Concédese o prazo de dous días a partires da data da publicación deste Anuncio para presentar reclamacións.

As reclamacións a listaxe provisional presentaranse no Rexistro do Concello de Ordes dirixidas á Comisión de Selección do Obradoiro "Brañas do Illo-Río Samo".

Se non houbera reclamacións as puntuacións, estas consideraránse definitivas.

Mér, 17/10/2018

Listaxe provisional aos postos de persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo"

Se non houbera reclamacións as puntuacións, estas consideraránse definitivas.

Mar, 16/10/2018
“A BIBLIOTECA MÁXICA” NA CASA DA CULTURA

Este sábado 20 de outubro, ás 17:00, a Casa da Cultura do Concello de Mesía acollerá un espectáculo de teatro, música e maxia dirixida a un público familiar.

O aforo está limitado, polo que se queres asegurarte a praza, e desfrutar deste espectáculo da Compañía Paiaso Piruleta, podes chamar ao teléfono 981687241 para anotarte a ti a e túa familia ou amizades.

Mér, 03/10/2018
obradoiro emprego Branas Illo Rio Samo

Presentamos o documento que recolle as Bases para a selección do alumnado traballador/a  e persoal do obradoiro de emprego "Brañas Illo - Río Samo".

Xov, 13/09/2018

iXov, 13/09/2018

O Concello de Mesía informa de que está aberto o prazo de inscrición para participar no obradoiro de emprego Brañas do Illó-Río Samo. Este obradoiro é promovido polo Concello de Ordes en el colaboramos os Concellos de Frades e Mesía. O dito obradorio será subvencionado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria da Xunta de Galicia.

Lun, 10/09/2018
PORTADA ACTIVIDADES MUNICIPAIS MESIA 18 19

Presentámosvos as actividades deportivas e culturais para este curso 2018 - 2019.

Adxuntamos o boletín de actividades e a folla de inscrición, e avisamos que o luns 17 de setembro abrimos o prazo de inscricións.

Comezamos as actividades e Escolas a semana do 1 de outubro 2018 e rematarán en xuño 2019.

Páxinas