Mér, 06/01/2021
CAMPAÑA MERCA MESIA - Concello de Mesia

Hoxe rematamos a Fase 1ª da campaña MERCAMESIA 2020 na que se depositaron os boletos por cada 10 € de gasto realizado nos establecementos Mesía. #MERCAMESIA

As furnas cos boletos recolleranse, como está marcado nas Bases, o día 7 de xaneiro de 2021.

Mar, 05/01/2021
VISITA EN TREN DOS REIS MAGOS - CONCELLO DE MESIA 2021

Os Reis visitaron a máis de 200 nenos e nenas na xornada de onte, 4 de xaneiro, repartindo chuches e agasallos (personalizadas cunha bolsa por seguridade) a tod@s @s que se achegaron.

O percorrido para ver os Reis Magos no seu tren comezou cunha nevarada en Lanza as 11 da mañan e rematou con sol as 18:30 en Hospital de Bruma tras pasar polas outras 10 paradas nas parroquias onde se anotaron rapaces/zas: Castro, Albixoi, Cabrui, Bascoi, Xanceda, Olas, Mesia e Visantoña.

Ven, 01/01/2021
TREN DOS REIS CONCELLO DE MESIA 2021

O percorrido para ver os Reis Magos o 4 de xaneiro comezará as 11:00 en Lanzá e rematará as 18:00 en Hospital de Bruma tras percorrer todo o concello. Adxuntamos imaxe co horario de paso estimado por cada parada.

Agradecemos a responsabilidade para cumprir ca NORMATIVA NAS PARADAS:

MÁSCARA obrigatoria.

Manter o DISTANCIAMENTO de 2 metros.

Facer unha FILA para achegarse a zona dos Reis.

Procurar que @s nen@s PEQUEN@S vaian DIANTE na fila.

Ven, 01/01/2021

Estivemos agardando para ver evolución do tempo, e o domingo 3 de xaneiro non nos acompaña para facer o evento deportivo programado coma DEPORTE SOLIDARIO MESIA, poren decidimos aprazalo ata febreiro: avisaremos da data. As furnas para as doazóns a favor da AECC e CÁRITAS estarán no Concello ata entón.

Ainda que non poidamos facer a presentación programada, informamos que xa se pode desfrutar do I Circuito Saúdable municipal nas Brañas de Visantoña. Agardamos nestes meses completar outros noutras parroquias do Concello de Mesia.

Mér, 23/12/2020
PAXE REAL - Concello de Mesia 2020

A paxe real percorreu esta semana as escolas unitarias de Olas e Visantoña, o PAI, o CPI de Xanceda e o Preescolar na casa ca misión de recoller as cartas dos nenos e nenas do concello e levalas rápidamente aos Reis Magos.

Tamén fixo un obradoiro nas unitarias e deu un aviso: os Reis viaxarán este ano en Tren pola nosa zona o día 4 dexaneiro, para que vaian saudalos ao pasar polas súas parroquias; xa que este ano non poden vir ao Pavillón coma habituaban a facer.

Pódense ver as fotos da visita da Paxe Real as escolas na galería de imaxes:

Mér, 23/12/2020
DEPORTE SOLIDARIO A FAVOR DA AECC E CÁRITAS - Concello de Mesia

Vemonos na obriga de cambiar a data do evento debido ao mal tempo. Agardamos ter mellor sorte o 3 de xaneiro... Lembramos que as furnas para doazóns están na Casa da cultura por se alguén non pode achegarse o día do evento As Brañas de Visantoña.

Lembramos a información: DATA DO DÍA DO DEPORTE SOLIDARIO: O domingo 3 de xaneiro nas Brañas da Valga de Visantoña de 11:00 a 18:00 h.

Lun, 21/12/2020
DEPORTE SOLIDARIO A FAVOR DA AECC E CÁRITAS - Concello de Mesia

Xa estamos recollendo as vosas achegas na Casa da Cultura e as furnas estarán aqui ata o 3 de xaneiro as 18 h. que entregaremos as doazóns recollidas da veciñanza.

Ainda que non podamos facer Torneo contra o cáncro...retomamos a solidariedade dende o deporte, achegando a posibilidade de intermediar con vós para colaborar ca  AECC (Asoc. española contra o cáncro) e con CÁRITAS para familias necesitadas da parroquia. Solo podemos recoller cartos nas furnas habilitadas para elo, xa que este ano non podemos coller alimentos fisicamente.

Lun, 21/12/2020
COCIÑANDO NO NADAL Concello de Mesia 2020

O sábado a mañan fixemos un curso de cociña co cociñeiro Manuel Garea na Casa da cultura.

Recibimos consellos culinarios e información de receitas variadas para sorprender neste Nadal.

Deixamos imaxes das viandas e da primeira xornada de actividades municipais de Nadal 2020.

Mér, 16/12/2020
DEPORTE SOLIDARIO A FAVOR DA AECC E CÁRITAS - Concello de Mesia

Retomamos a solidariedade dende o deporte, achegando a posibilidade de intermediar con vós para colaborar ca  AECC (Asoc. española contra o cáncro) e con CÁRITAS para familias necesitadas da parroquia. Solo podemos recoller cartos nas furnas habilitadas para elo, xa que este ano non podemos coller alimentos fisicamente.

Xa estamos recollendo as vosas achegas na Casa da Cultura e as furnas estarán aqui ata o 24 de decembro. O 27 de decembro as 18 h. entregaremos as doazóns.

Páxinas